Przedstawiamy koszulki Promostars, które Agraf zaprojektował specjalnie na wyprawę do Szwecji “Blekinge 2011″. Grafika zainspirowana została tradycyjnymi skandynawskimi kamieniami runicznymi, przedstawiającymi sceny mitologiczne. W związku z wędkarskim charakterem imprezy, na potrzeby projektu zaadaptowano mit o wyprawie Thora, podczas której miał on upolować morskiego potwora Jörmungandr. Znajdujący się na łodzi Thor i dwie postacie wojowników symbolizują uczestników wyprawy. Potwór morski to natomiast uosobienie szczupaka, na którego wybrali się do Szwecji wędkarze. Widniejące na koszulce napisy to „WYPRAWA NA SZWEDZKIEGO SZCZUPAKA” zapisane dawnym pismem runicznym.
Światło dzienne ujrzał właśnie kalendarz będący zwieńczeniem tegorocznej wyprawy do Mongolii. Za projekt i wykonanie odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa AGRAF. W kalendarzu znalazło się kilkanaście najpiękniejszych fotografii dokumentujących ekspedycję.
W portalu Newseria pojawił się ciekawy artykuł dotyczący inwestycji prowadzonych w Mongolii. :”Dynamicznie rozwijająca się gospodarka Mongolii szansą dla polskich firm z branży budowlanej, górniczej i infrastruktury drogowej. Azjatycki kraj notuje 15-procentowy wzrost gospodarczy, a bogacące się społeczeństwo potrzebuje mieszkań, nowych dróg i technologii wydobywczych, które mogą zaoferować polskie
Mijają już dwa lata od ostatniej wyprawy do Mongolii. Tęskno już się zrobiło, przestrzeń zaczęła wołać, góry skrzą się o świcie, rzeki pełne tajmieni, pstrągów i lipieni czekają. Cóż robić trzeba wyruszać, pakować worki, kompletować sprzęt, trzeba znowu naładować akumulatory typowego mieszczucha. Zostawić gdzieś 7