T-shirt Promostars, przygotowany dla uczestników wyprawy wędkarskiej do Mongolii – Selenge 2009.
Na czarnej koszulce widnieje nadruk utrzymany w kolorystyce nawiązującej do tradycyjnych barw mongolskich: niebieskiego – oznaczającego niebo i żółtego, będącego symbolem słońca. Grafika umieszczona na t-shircie przedstawia profil mongolskiego wojownika. W związku z tym, że wyprawa miała charakter wędkarski na koszulce pojawiła się ryba, w którą obfitują wody Selengi- tajmień.
Już chyba cała strona jest gotowa. Umieściłem na niej sporą ilość zdjęć moich oraz wszystkich uczestników i Muruna. Nie wszystkie zdjęcia są artystyczne, czy doskonałej jakości, ale umieściłem je jako wartościowy dokument ukazujący ciekawą, egzotyczną rzeczywistość.
W portalu Newseria pojawił się ciekawy artykuł dotyczący inwestycji prowadzonych w Mongolii. :”Dynamicznie rozwijająca się gospodarka Mongolii szansą dla polskich firm z branży budowlanej, górniczej i infrastruktury drogowej. Azjatycki kraj notuje 15-procentowy wzrost gospodarczy, a bogacące się społeczeństwo potrzebuje mieszkań, nowych dróg i technologii wydobywczych, które mogą zaoferować polskie
Czas mija nieubłaganie, trzeba pakować plecaki i worki, robić przegląd sprzętu biwakowego i wędkarskiego. Wszystko musi być dopięte na ostatni guzik, bo błąd może drogo kosztować, tam nie będzie można wezwać szybko pomocy. Tegoroczna wyprawa to rajd z Ułan Bator najpierw do parku narodowego Khan