Koszulka Promostars, która została zaprojektowana dla uczestników wyprawy wędkarskiej do Mongolii – Chentej 2010. Nadruk na koszulce przedstawia wariację na temat ilustracji wojownika, zaczerpniętej z najstarszego zabytku mongolskiego piśmiennictwa – „Tajnej historii Mongołów” .
Jednak jeździec, który widnieje na t-shircie zamiast włóczni dzierży w dłoni wędkę, co podkreśla wędkarski charakter wyprawy. Po obu stronach rysunku wojownika widnieją, wykonane tradycyjnym pismem mongolskim napisy, które wykonał rysownik z Ułan Bator.
Oznaczają one odpowiednio: „Polska” i „Mongolia”. Kolorystyka nadruku na koszulce nawiązuje do tradycyjnych barw mongolskich: niebieskiego, który oznacza niebo i żółtego – symbolizującego słońce.
W dziale “Mongolia Bolka Uryna” zamieściliśmy kolejny fragment jego książki poświęconej wyprawie do Mongolii „MORIN CHUUR – skrzypce z czaszki konia – mongolski świat jurt, koni i szamanów” . Tym razem jest to część opisująca podróż przez Ałtaj. Zamieściliśmy również porcję zdjęć autora, ilustrujących ten
Oprócz koszulek do Mongolii firma Promostars przygotowała również t-shirty na wyprawę wędkarską do Rosji – Czawanga 2011. Czawanga to rzeka położona w Obwodzie Murmańskim w rosyjskiej części Laponii. Trudny dostęp do rzeki sprawia, że obfituje ona w łososie, dlatego też ryba ta widnieje na nadruku
Światło dzienne ujrzał właśnie kalendarz będący zwieńczeniem tegorocznej wyprawy do Mongolii. Za projekt i wykonanie odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa AGRAF. W kalendarzu znalazło się kilkanaście najpiękniejszych fotografii dokumentujących ekspedycję.