T-shirt Promostars, przygotowany dla uczestników wyprawy wędkarskiej do Mongolii – Selenge 2009.
Na czarnej koszulce widnieje nadruk utrzymany w kolorystyce nawiązującej do tradycyjnych barw mongolskich: niebieskiego – oznaczającego niebo i żółtego, będącego symbolem słońca. Grafika umieszczona na t-shircie przedstawia profil mongolskiego wojownika. W związku z tym, że wyprawa miała charakter wędkarski na koszulce pojawiła się ryba, w którą obfitują wody Selengi- tajmień.
W portalu Newseria pojawił się ciekawy artykuł dotyczący inwestycji prowadzonych w Mongolii. :”Dynamicznie rozwijająca się gospodarka Mongolii szansą dla polskich firm z branży budowlanej, górniczej i infrastruktury drogowej. Azjatycki kraj notuje 15-procentowy wzrost gospodarczy, a bogacące się społeczeństwo potrzebuje mieszkań, nowych dróg i technologii wydobywczych, które mogą zaoferować polskie
Zachęcamy do zapoznania się z relacją z wyprawy nad Onon i Bałcz, która miała miejsce w październiku 2012 roku.
Wykorzystaliśmy jako podkład muzyczny utwór zespołu Altan Urag. Operatorem kamery był Krzysio Sadowski, montaż uczynił Piotrek Łukaszuk. Myślę, że charakter wyprawy chociaż trochę został oddany. Wyprawę naszą nazwałem Chentej 2010 nie bez powodu. Początkowo mieliśmy z Ułan Bator jechać do Chenteju, następnie przez miejscowość Choibalsan