T-shirt Promostars, przygotowany dla uczestników wyprawy wędkarskiej do Mongolii – Selenge 2009.
Na czarnej koszulce widnieje nadruk utrzymany w kolorystyce nawiązującej do tradycyjnych barw mongolskich: niebieskiego – oznaczającego niebo i żółtego, będącego symbolem słońca. Grafika umieszczona na t-shircie przedstawia profil mongolskiego wojownika. W związku z tym, że wyprawa miała charakter wędkarski na koszulce pojawiła się ryba, w którą obfitują wody Selengi- tajmień.
Już w niedzielę wylatujemy na kolejną wyprawę do Mongolii. Chcemy dotrzeć do Ulaan Taigi krainy dzikiej i niedostępnej której nawet rosyjski UAZ nie jest w stanie przejechać. Zresztą co wam będę opowiadał jak jeszcze tam nie byłem, Bolek Bolebatar Uryn zrobi to najlepiej. To poniższa
Przedstawiamy kalendarz na rok 2013, dokumentujący tegoroczną wyprawę do Mongolii “Changaj 2012″ zaprojektowany przez firmę Agraf. Ekspedycja wiodła z Ułan Bator do Murun poprzez stepy i tajgę północno-zachodniej Mongolii. Po drodze były góry, jeziora, wulkan, mnóstwo rzek i rzeczek, miasta, miasteczka, wioski. Zdjęcia wybrane do
W portalu Newseria pojawił się ciekawy artykuł dotyczący inwestycji prowadzonych w Mongolii. :”Dynamicznie rozwijająca się gospodarka Mongolii szansą dla polskich firm z branży budowlanej, górniczej i infrastruktury drogowej. Azjatycki kraj notuje 15-procentowy wzrost gospodarczy, a bogacące się społeczeństwo potrzebuje mieszkań, nowych dróg i technologii wydobywczych, które mogą zaoferować polskie